Sabtu, 17 April 2010

Pilihanrata Hulu Selangor P49 " Pandangan Anak Perak"



ADAKAH ANAKNYA SETARAF DENGAN BAPANYA
Lawatan rasmi Tun Razak ke Pangkor

Kita memang perlukan seorang Ahli Parlimen yang berwibawa seperti beliau itu kita tak boleh nafikan beliau sepatutnya diberi tempat satu kerusi tetapi UMNO tidak berbuat begitu KENAPA ????
Sebaliknya mengambil beliau sebagai Menteri diikat dengan Tali senator Adakah ini percaturan mengikat seorang yang Kaliber mengikut telunjuk Boss dimana jelas wang dan kontrek Runding terus bukan umpanannya.


Akhirnya beliau meninggalkan apa yang diidam-idamkan oleh semua ahli UMNO kerana dia memegang teguh pada fahaman agamanya

Berpegang kepada apa yang saya percaya juga Manusia tidak menentukan Taqdir satu manusia lain dan saya percaya " Honesty is the best Policy " .Saya berdoa Datuk Zaid diberi peluang memduduki Kerusi Parlimen.


Itu asas nya bukan kerana sokong PAKATAN ATAUPUN BARISAN



Dengar ayat Calon P kamalanathan baik baik itu datang dari isi hatinya semasa Interview dengan Malaysiakini

" If you want me to be honest i am just working very hard to convince or to tell the party leadership or the Barisan leadership please consider me for the 13th general Election I was preparing myself for that"


If u r not considered then what happen .
You are supposed to work hard for ur countrymen Taking Care of Indian problem a social obligation because you love to your country and Indian Community
Ayo yo what a principle u have
MIC is another company for u to be promoted. I guess u are still young and not careful with your statement



Kalau anda menang Datuk Zaid , kemenangan akan menjadi kemenangan untuk Rakyat Malaysia Bukan Hulu Selangor sahaja . Satu Ahli Parlimen yang berpengalaman dan mutu Kualiti perkhidmatan yang amat sangat diperlukan oleh Pakatan terutama Ketua Pembangkang , penerimaam Datuk Zaid juga mennunjukkan Tahap pemikiran dan minda Rakyat berkembang dan lebih matang .

Pola Pengundi yang umur 30 ke 50 tahun 80 peratus mempunyai SPM /MCE . Pentadbiran Negara perlu disemakuji ,verfikasi dan di nilai prestasinya .Ini boleh dilakukan oleh Parlimenterian yang berilmiah matang dan proaktif berbanding seorang PRO .Jadi pengundi Hulu Selangor ingat Malaysia bukan hanya kepentingan Setempat

Tiada ulasan: