Selasa, 9 Oktober 2012

Kalau Kita Menang, Insha'Allah, Wajah & Peta Politik Di Malaysia Akan Berubah

roti kosong banjir 
Azmin Enggan Dikaitkan Kontroversi Pecat Faekah

"Tapi kita hormati pandangan itu. Itu pandangan beliau sebagai anggota dan selaku pengarah pilihan raya. Malah saya percaya ia juga pandangan ahli akar umbi hasil lawatannya ke cabang-cabang," katanya kepada mStar Online di Parlimen di sini, Selasa.
"Pandangan telahpun disuarakan oleh anggota, jadi terserah kepadaparti untuk meneliti pandangan serta cadangan yang dikemukakan.
"Anda kena rujuk Setiausaha Agung kerana ia melibatkan isu pentadbiran parti," katanya.
Ditanya sama Borhan merujuk kepadanya terlebih dahulu sebelum membuat kenyataan media, Mohamed Azmin berkata: "Tak ada...tak ada perbincangan dibuat.

PKR Belum Terima Desakan Rasmi Pecat Faekah
KUALA LUMPUR: Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak menerima sebarang notis atau surat rasmi daripada kepimpinan parti itu di Selangor yang mendesak agar Setiausaha Politik Menteri Besar, Faekah Husin dipecat.
Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail berkata, hingga kini Ibu Pejabat PKR masih belum dimaklumkan mengenai rungutan dan kekecewaan yang dilahirkan kepimpinan akar umbi di Selangor.
"Saya tak terima apa-apa (notis). Saya tak tahu tentang perkara ini," katanya ringkas ketika ditemui di lobi Parlimen di sini, Isnin.
 Ucapan DSAI di Bagan Datoh  7 SEPT 2012
maknanya  kawasan  Undangan negeri  kita kena menang PAS ka KEADILAN KA DAP kalau Tak memang salah kita lah  kita kena pakat betul betul kita pastikan kita menang Kita kena menang kawasan parlimen  kalau menang 1 2 kerusi  parah kita
Kalau Kita menang insyaallah wajah dan peta politik malaysia akan berubah  Saya pesan orang melayu orang cina orang india jangan ambil sikap melampau 

APA KATA SAYA

jadi dah lah tu tak payah komen komen apa apa lagi 

Nak ubah boleh untuk kebaikan bawak perubahan tanpa mengira individu dari kumpulan mana . jangan ujudkan team dalam pakatan jangan sampai struktur pentadbiran terkecil dalam pentadbiran negeri pun ujud kem kem 
kem ahli majlis orang dun ahli majlis orang cabang ketua wheep orang saya orang MB 
saya amat sedih jika amalan ini menular sehingga peringkat ranting satu DM 2 ranting orang dia orang aku 

kumpulan penting untuk bersatu tetapi ia akan memudaratkan apabila berkomplot

wajah politik baru sepatutnya tidak ada team tetapi berasaskan keadilan kesamarataan dan kesimbangan 

saya seru ubah struktur yang berbau kumpulan ubah skrg sebelum terlambat 
berani mengahdapi perubahan ialah kepimpinan yang kita mahu hari ini 

kita kena akui kita ada membuat kesilapan dalam pelantikan  kerana kejutan kemenangan

Menukar keputusan pelantikan bukan bermakna kita lemah.tetapi dianggap realistik

Tanya diri kita berapa banyak kita buat perubahan pada organisasi kita semenjak 2008  Akui kesilapan kita ubah demi masa depan rakyat 

Jangan nanti kita digelar Roti Kosong yang banjir  



Tiada ulasan: