Rabu, 27 Jun 2012

ANWAR IBRAHIM MULA UMUMKAN CALON PKR PERAK

Sejauh manakah Persiapan Jentera PKR menghadapi PRU 13 
Jawab DSAI isu persiapan telah berlalu sekarang waktu bertempur

Sejauh mana kebenaran ini Jawapan bagi saya yang meneliti diakar umbi persiapan jauh lebih baik ,lebih canggih dan lebih mantap dari tahun 2004 dan 3008 . Adakah persiapan mencukupi atau mencapai tahap yang digaris pandu oleh pada hemah saya waktu ini ialah waktu yang kita panggil



A Campaign is a big Sales and Marketing Job
where you have to “close” all of the sales in one day

ELECTION DAY.

SO NOW IT IS JUST SHOWING THE RAKYAT WHAT PRODUCT WE HAVE FOR THEM

Pada 23 Jun di Konvesyen Pakatan Rakyat Perak jelas DSAI mengariskan aturcara dan pemilihan produk produk nya 
Tetapi asas nya kekuatan etika kita, Disiplin ,Arahan dipatuhi dengan jelas , muafakat  yang tak boleh diganggu gugat dan kefahaman yang jelas dalam prinsip dan perjuangan parti 

Produk produk akan dikemukakan oleh Pimpinan Cabang, Pimpinan Luar dari Cabang , Pimpinan Negeri  dan Pusat bagi Pandangan tetapi yang penting kelayakan mesti ada kemampuan dan layak berhujah , rekod dalam parti mesti ada dan pengaruhnya , kewibawaan dan intergreti nya  dan keyakinan bahawa ketaat setianya pada perjuangan tidak diragui 

Apakah kita masih mempertahankan calon lama dan tak membuka ruang pada calon Muda . Jika seseorang mempertahankan atau mempertikaikan seseorang itu layak atau tidak layak maka kita dalam parti yang silap 

Tetapi ingat hubongan antara Parti Pakatan Rakyat ini mesti dijaga bagi menentukan muafakat, kerjasama dan persefahaman dan yang penting membawa agenda reformasi , agenda perubahan 

Syabas Calon yang akan di pilih tetapi saya amat jelas pada minda saya , saya tak layak kerana saya tidak berjiwa rakyat , saya tidak mahu menghabiskan mungkin suku abab lagi hidup saya melayan orang yang akan mengetuk pintu saya pukul 3 pagi minta duit mungkin akan saya halau sahaja atau waktu subuh nak ke surau sudah ada kereta didepan rumah menunggu atau terpaksa senyum pada semua orang termasuk yang saya benci 

Ha Ha Ha Ha yang gila gila nak  jadi calon ingat Allah maha besar , Percaya Qada dan Qadar    













Tiada ulasan: